Archiv

endlich ,endlich endlich... hahaha welladr wissa was?? ja klar welladrs wissa!!

heit morga wara mr beim bürgermeister udn hen noch am haisle gfrogt, und wissadr was??? der hot gsa vll grig mr oins, missad nur no dia große raus und weg frei für: KIRCHHEIMER PARTYS!!!!!!!!!! jeah!!!dann missad d katja ond i net emmer von langeweiel geplagt rommrenna, schea............. noi des hot mr echt gfalla, hoff euch gehts wie mir so richitg schea super!!

noml was: am 9. Jni(des isch a freitag) isch in kirchheim im festzelt(sportplatz) radio 7 party nacht!! des wird hammers geil!!!!! einlassa b 7e udn kostet 6€..... bis dann

JAAAAAAAAAA!!! verlinken 1.6.06 13:11, kommentieren

hallöle, mal wieder englisch..............
soooooooooooooo langweilig, naja wetter gut, freibad leer,
koi arbeita...des überwiegt: saugut drauf!!!!!!!!
i werd mi jetzt mol andere dinge zuwenda, schreibad schön ins gästebuch!!!achja, schatzi isch ned mei schatz *g
hab euch alle lieb
euere Ineeeeeeeeeeeees



dange holze...*ggg

inesschoeber verlinken 21.6.06 09:27, kommentieren

also guda morga, dia moischde von uich werrad no schlofa, abe ri ben natürlich mol wieder wach, weil mei dad gmoint hot, wer furt ganga ko, ko o aufstanda..... ganz toll...... naja und jetzt deff i mit meiner supertolla mam durch d ständ auf dr mess loffa... ach ja und i vermiss d ipfmess und i muss mathe lerna,weili sonst sitza bleib... JA TOLL!!!!!!!!! naja wenigstens is voll warm... hm an scheana tag no... ach ja sen jetzt genau 600 Leute dagwesen,des is net viel..... naja! man sieht sich!!


KIZZEZ!

isch

ich verlinken 25.6.06 09:15, kommentieren

tach ma!!

ha jetzt rodat mol was i grad hab??? Englisch, was sonst..... **gäääääääähhn
naja dann hab i wenigstens mal zeit hier was zu schreiben....jaja so is das!! Ipfmess am Freitag: GEIL GEIL GEIL!!!!! ach ja am samstag war sonnwendfeier, reisen Fuier und voll genial alles einfach... naja lustig lustig, des wars scho! bis iwann, miss u wenn i zeit hab... *gg

bussi

inesschoeber verlinken 28.6.06 09:23, kommentieren

scho wieder dia...... für alle die wissa wellad was des zeichen in der über... seide bedeutet: des isch chinesisch für hass!
much fun,ach ja kommentierad mol an eintrag von mir!!!

1 Kommentar inesschoeber verlinken 28.6.06 09:50, kommentieren